04:33

Idag, ikväll. Ja, vad ska jag säga?!

Jag har haft det så fantastiskt trevligt. En bra kväll och allt har gått toppen. Klarade av folkmängden och trängseln. Utan några större problem. Bara en lätt panik men den kunde jag hantera på ett väldigt bra sätt. Det är så skönt att jag har klarat av det här. Det är så länge sen jag var ut på krogen och jag är så glad att det gick bra. Lugnt och skönt och trevligt. Kan inte bli bättre! <3


Jag funderar mycket över året just nu. Vad som har hänt och hur en del saker har påverkat mig. Om hur jag faktiskt saknar en del av det som var, som aldrig kommer åter. Det gör lite ont i mig.


Ska göra något nu. Vet inte vad. Kanske är dags att sova?! Haha, det kan nog dröja :P



Tack! <3





Hihi, busigt ikväll. Det var länge sen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt det låter! En bra kväll kan man leva på länge :-) Kram!

2010-01-09 @ 20:14:53
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0