01:32

Ska vi göra en repris då?! :P

Det snöar!!! :D

Men nå mer än så skriver jag inte. För när jag skrev det de senaste två gångerna så försvann snön lika fort som den kom och sen var det lite grått och regnigt igen.


Gick mig en promenad tidigare ikväll i ösande regn. Men det var faktiskt härligt. Har man bara kläder som håller borta det så går det bra. Lite jobbigt med vattenpölar överallt och att tårna faktiskt blev lite blöta. Men skönt var det. Kroppen behövde gå.
Sedan tog jag mig en lång varm dusch och bäddade ner mig i soffan och såg en film. Det var skönt, totalt avslappnat och underbart härligt.

Nu ligger jag och dator och två extremt keliga katter i sängen med mig. Jag har varit borta mycket och dom har varit som plåster på mig idag. Inte konstigt när man tänker efter. Ligga och mysa med mig måste ju vara the shit ;P


Känner mig inte det minsta trött, borde egentligen lägga mig och sova. Men ja, tillslut så knoppar man väl in.


Ne, samtala lite med vänner nu innan det är dags att försöka somna i alla fall. Imorgon är en ny dag och jag har inte någon aning om vad jag ska göra. Måste nog hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0