Tisdag

Jag mår illa. Jag har haft magknip av och till i två dagar nu. Känner mig inte sjuk utan är hur pigg som helst i övrigt. Jätteskumt. Om det då kunde hålla i sig och att jag skulle känna mig dålig. Men inte något. Funderade ett tag på om det var på grund av medicinen jag äter. Men det känns konstigt, har ju ätit den ett bra tag nu så jag tycker att den biverkningen borde ha kommit för länge sedan i sådana fall. Skumt, jag hoppas att det är borta imorgon i alla fall.

Ikväll hoppar jag över min sömnmedicin, jag hoppas att jag ska kunna sova ändå. Det har inte varit så lyckat på den fronten den senaste tiden. Men man vet ju aldrig :P
Och jag tycker verkligen inte om att behöva tillita mig på medicin för att kunna fungera bra. Så roligt är det inte med tabletter.

Var en sväng till staden idag igen, fixade med lite papper och köpte mig en parfym :) Är så nöjd med den!

Ikväll har vi spelat lite kort, jag och grannarna. Sen fick jag massage, det var helt galet skönt och jag är mer avslappand i mina axlar nu än vad jag har varit på väldigt länge! Tackar och niger! Det var värt allt det onda som det tog ;P

Ska bädda ner mig och läsa lite nu en stund, kanske ögonen faller ihop i boken.

I have a dream
A fantasy
To help me through
Reality
And my destination
Makes it worth the while
Pushing through the darkness
Still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream
I have a dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0