Måndag

Idag sovde jag kanske två sekunder eller timmar för länge :P Men det var skönt och välbehövligt efter att det inte alls sovits så otroligt mycket natten innan.  Men jag ska inte klaga, har haft ett sällskap som har gjort mig väl. Jag har mått bra av det och trivs verkligen!

Idag hade jag möte med min psykolog, det var de andra nu sen efter sommaruppehållet och hon fortsätter att pressa mig. Det är ofantligt jobbigt, men bra. Jag är less på psykologer osm bara snackar en massa gojja med mig och som inte riktigt vågar gå in på djupet, ställa de där riktigt jobbiga frågorna som får mig att tänka efter och känna efter. Hon lyckades till och med få mig att klämma fram en tår. Det var längesedan som jag kunde det, i min ensamhet går det ganska bra, men inte bland andra människor. Så bara för det ska hon ha creds!! 
Förhoppningsvis kommer jag att få ut något av den här kontakten och jag ser med skräckblandad förtjusning framemot nästa möte.

Sedan vandrade jag runt på stadens gator med min syster, jag fann bh:ar och trosor. Något som verkligen behövdes en uppdatering av i min garderob. Kändes skönt när jag i stort ett på direkten fann det jag var ute efter så det inte behövde bli så många provrum. Det är jobbigt med provrum.
Efter lite shopping gick vi till bilioteket. Jag lånade en bok av Ann Heberlein. Har läst en av hennes förut och den gillade jag skarpt så det ska bli intressant att se vad jag kommer att tycka om denna faktsikt.

Sprang till bussen hem och svettades lätt på den eftersom den var full med folk och bara det ger mig en ganska hög dos av ångest. Men jag överlevde och tog mig hem hel och hållen. Blev överbjuden till Daniel och Nadia på middag innan jag ens hunnit hem. Det var jättegott och jätteuppskattat!! :) Thank's you guys :)

Ikväll har jag tvättat undan och spenderat tid hos Daniel och Nadia. Vi har sett film och spelat lite kort. Mycket trevligt. Och Nadia, jag hoppas verkligen att du ska få dig din Amir i slutändan ;) haha

Nu ska jag krypa ner i sängen, måste nog bege mig mot staden imorgon eftersom jag provade en parfym idag som bara luktade så underbart gott och som dessutom var på rea!!!! :D Den köps imorgon om den finns kvar .

Natti natt och sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Måste ju börja med att välkomna dig till bloggandet igen, och önska dig lycka till :)



Absolut, de är klart man bjuder sina grannar på middag, bara roligt med mer folk :D

2009-08-25 @ 03:36:16
URL: http://daniiijel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0