Fredag

Igår så hade jag en trevlig dag :) Först sprang vi runt på stadens gator ett bra tag och shoppade lite. Eller Nadia shoppade nog mest av oss alla :P
På kvällen gick vi över till grannen och spelade lite kort men det hela slutade med att vi satt några stycken hemma hos mig och hade det riktigt trevlig! :D

Ikväll så vankas det matfesten, Nadia fyller år och vi ska som fira henne :) Det ska bli mycket trevligt faktsikt!!! Jag har peppat hela dagen och nu är håret fixat, sminket lagt och kläderna på! Precis som det ska vara!!!! :D Jag trivs så bra med dessa människor. Helt galet. Är så glad att livet har gått vidare och att vi alla är på en helt annan nivå nu!

Jag känner ett visst hopp, vem vet vad som händer. Jag hoppas att något ska hända, att det ska bli som jag så länge nu har hoppats på!! Kanske en av mina drömmar slår in. Jag håller i alla fall mina tummar. Så hårt jag bara kan!!!

Skål på er :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad är det då för dröm som ska slå in?

2009-08-28 @ 19:06:03
Postat av: Svåååger!

Visste att du till slut skulle kalla dig själv "Eurika"! :D

2009-08-30 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0